El text que ha continuació adjunto es un testimoni d`un diabètic (Jordi Fernández de Barcelona) que està controlat la seva diabetis només amb stevia.
No dic pas que això sigui el que s`hagi de fer , perquè cada cas es un mon , però es una mostra de la seva efectivitat
DIABETIS , GRACIES STEVIA
La diabetis declarada com a malaltia degenerativa i incurable es un concepte de la medicina acadèmica que ja en te prou amb aquest concepte i no busca les arrels del perquè el pàncreas deixa de emetre insulina.
Ells (els acadèmics) sols et diuen que el pàncreas ha deixat de fer la seva funció i no saben perquè.
Es Així que comencen a donar-te tractament ( si els nivells de glucosa en sang estan per sobre de 100 però no arriben a 180, consideren una diabetis de caràcter suau y no et donen insulina sinó que t’administren pastilles donant-te l’explicació de que es menys agressiva que la insulina).
El fet es que ni les pastilles ni la insulina et curen, progressivament et van augmentant la dosis del tractament per a reduir una mica aquells paràmetres que tu tenies, mantenint-te en uns nivells segons ells acceptables però mai arribant a controlar-te dins dels paràmetres de no diabètic que son 65-110. Paràmetres que també els canvien al seu criteri.
Per exemple ara parlen del 100 com a valor màxim i no el 110. A mes et programen una dieta mesurada en la quantitat i la qualitat. Et diuen el que no pots menjar sota cap concepte, i el que pots menjar sota un estricte control de les mesures i els pesos.
Això ja ho sabeu tots els diabètics. En definitiva i ha dos paràmetres conceptuals inamovibles
a/ medicació permanent i augmentativa en el temps
b/ dieta estricte encara que variada (com a excusa de diversitat) per tota la vida.
Jo soc diabètic des de fa uns 30 anys, he estat en tractament i complint les dietes marcades per els endocrinòlegs i els dietistes “qualificats”.
A l’any 2002 em vaig rebel·lar per la poca eficàcia del procés i em vaig negar a continuar medicant-me en aquelles condicions i no fer mai mes la dieta.
En aquestes circumstàncies el meu sucre va campar com va voler, fins d`Abril del 2007 que en un anàlisis rutinari estava a 306. A pesar d’això vaig continuar amb el meu criteri de no fer cap acció medicamentosa ni endocrinológica ni dietètica.
Sols em prenia una planta que es diu Travalera.
En el mes de Juny vaig conèixer en Josep Pàmies i em va donar Stevia.
Vaig començar a menjar Stevia a finals del mes de Juny del 2007 i la mitjana va ser de 255; avui mes de Març del 2008 la mitjana es de 131.
També cal tenir present que en tot el període en que vaig seguir el tractament oficial i la rigorosa dieta la mitjana va ser de 156.
També cal tenir en compte les analítiques d` Hemoglobina Glicosilada , la primera me la vaig fer el Setembre amb un resultat de 9,9; i en el mes de Desembre el resultat va ser de 7,4 I tot això menjant el que vull i la quantitat que vull, sols controlant una mica els dolços i els pastissos.
Jordi Fernández Hidalgo ( Barcelona) ametller22@hotmail.com
Apoyo tu trabajo, soy un diabético de las islas Canarias y estoy interesado en las propiedades de la Stevia aunque no se como conseguirlas para hacer plantación y beneficiarme de ella.
Hola, soc terapeuta profesional i voldria saber com aconseguir
l´estevia, ja que molts paciens diabétics o amb el sucre alt
estan interessats. Soc de Besalú cp 17850 (Girona).
Sal.lutacions i endavant!
Hola,tinc 38 anys i tinc diabetes desde els 27,la veritat es que conforme pasa la vida en vaig trovan pitjor i en pocas ganas de afrontar la malaltia per que soposo que la malaltia
ja m´ha soperat a mi.
estic molt interesat en aquet producte i com poder obtenir-lo,e comprat Stevia en comcentrat i la veritat que en trobo algo millor.
jo soc de cornella de llobregat(barcelona)
i estic molt comten que aixi gent con a voste que fomenti
aquest producte i ajudi a gent que con jo,esten saturarts
de tanta insulina,sense esperança de res mes.
¿conoces gente en Tenerife que la cultive ? soy diabetica y me gustaría probar para ver si realmente funciona.¿como puedo conseguir una planta?
hola soy claudia de barcelona estaria interesada en conseguir stevia, me inyecto mucha insulina y no acbo de regularme, tengo diabetes hace 7 años tengo 23,me gustaria poder contactar contigo para informarme y probar.
gracias josep
Hola, el meu nebot té diabetes i voldría saber on aconseguir la planta a Barcelona. Moltes gràcies per tota la feina de difussió i de “re-educació” que està fent senyor Pàmies en tots els àmbits.
Adeu.
David.